12 Rounds
En hårdhudad detektiv måste lösa en rad nästintill omöjliga gåtor och uppgifter för att rädda sin flickväns liv och stoppa en smart brottsling.
Detektiv Danny Baxter har sitt livs sämsta dag när hans kriminella huvudmotståndare flyr från fängelset och iscensätter sin revansch. Det tvingar Danny att lösa en rad nästintill omöjliga gåtor och uppgifter för att rädda sin flickväns liv.