Atlantis: En försvunnen värld
En besättning arkeologer och utforskare, ledd av historikern Milo Thatch, styr en otrolig ubåt och beger sig djupt in i mysterierna i havet på jakt efter det legendariska riket Atlantis. Undervattensexpeditionen tar en oväntad vändning när teamets uppdrag växlar från att utforska det sjunkna kungariket till att skydda det från mystiska krafter.
Världens mest kvalificerade besättning arkeologer och utforskare leds av historikern Milo Thatch ombord på en otrolig 300 meters-ubåt på väg mot havsbotten. Deras mål: Hitta det legendariska förlorade riket Atlantis. Expeditionen tar en oväntad vändning när lagets uppdrag måste ändras från att utforska det nedsänkta kungariket till att skydda det från mystiska krafter. Innehåller scener där tobak förekommer.