Aristocats
En raskatt och hennes tre kattungar kidnappas av en girig betjänt som hoppas få tag i pengarna katterna har ärvt. Det ser hopplöst ut tills de blir vänner med Thomas O’Malley, en cool strykarkatt.
En snäll och excentrisk miljonärska i Paris testamenterar hela sin förmögenhet till Duchess, en tjusig raskatt och hennes tre kattungar. Skratt och äventyr följer när den girige betjänten kidnappar katterna i hopp om att få förmögenheten. Nu är det upp till strykarkatten Thomas O’Malley och hans coola jazzkatter att rädda dem.