Långben som gymnast
Långben tar hjälp av en instruktionsskiva och gymnastikutrustning i ett försök att bli vältränad, med hjälp av några skivstänger, chin-up-stänger och motståndsband. I processen förstör han sina golv, slängs runt i rummet och ramlar ut genom fönstret, innan han till sin glädje hamnar bakom en utklippsfigur av den muskulösa man han strävade efter att bli.