Ringaren i Notre Dame II
Quasimodo, Notre Dames klockringare blir som förtrollad av Madellaine, en trollkarls assistent. Men när trollkarlen tänker sno Quasis klockor med Madellaines hjälp, måste Quasi tänka om.
Ringaren i Notre Dame, den älskvärda Quasimodo, får nu hjälp av Esmeralda och Phoebus son, Zephyr. När de besöker en kringresande cirkus blir Quasimodo som förtrollad av Madellaine, den onda magikern Sarouschs assistent. Men det blir snart uppenbart att Sarousch vill stjäla Notre Dames klocka, och Madellaine måste motvilligt hjälpa honom och Quasimodo att se förbi utseendet för att hitta sann kärlek.