Acquaria
I en avlägsen framtid är planetens vattenreserver uttömda på grund av människans oupphörliga angrepp på naturen. Vatten är nu den mest värdefulla naturtillgången och det slutgiltiga målet för Sarah (Sandy) och Kim (Junior Lima), två ungdomar som bor i det mystiska Acquaria.