Aftershock
Ett alarmerande stort antal afroamerikanska kvinnor försummas varje år av den amerikanska mödrahälsovården. Shamony Gibson och Amber Rose Isaac var levnadsglada blivande mödrar vars dödsfall på grund av förlossningskomplikationer kunde förebyggas. Nu är deras familjer fast beslutna att skapa uppmärksamhet kring den här praktiskt taget ignorerade krisen.