Alive
Den sanna berättelsen om ett rugbylag som överlever en flygplansolycka i Anderna. De ställs inför många fysiska och mentala utmaningar som hotar deras överlevnad, i en situation som testar gränserna för mänsklig uthållighet.
Se Alive, den spännande, sanna berättelsen om utmaning och överlevnad! I den här actionfyllda filmen överlever ett rugbylag en flygolycka i de ödsligt belägna, snötäckta Anderna. För att överleva där måste de klara av otroliga utmaningar! Se den oförglömliga berättelsen om helt vanliga unga män som uppbådar mod i katastrofens stund och testar gränserna för mänsklig uthållighet! Det är en fantastisk seger för livet som kommer att båda roa… och inspirera dig.