An Almost Christmas Story
An Almost Christmas Story handlar om Moon, en nyfiken liten uggla som oväntat fastnar i granen på väg att pryda Rockefeller Plaza till julen. I sina försök att lämna den jäktiga stan, blir Moon vän med en liten flicka som heter Luna och som har gått vilse. Tillsammans ger de sig ut på ett gripande äventyr när de söker vägen hem till sina föräldrar.
An Almost Christmas Story handlar om Moon, en nyfiken liten uggla som oväntat fastnar i granen på väg att pryda Rockefeller Plaza till julen. I sina försök att lämna den jäktiga stan, blir Moon vän med en liten flicka som heter Luna och som har gått vilse. Tillsammans ger de sig ut på ett gripande äventyr, där de upptäcker julens magi och knyter ett oväntat band sinsemellan när de söker vägen hem till sina föräldrar.