Babylon A.D.
I en nära framtid levererar en anlitad legosoldat en mystisk ung kvinna från Östeuropa till New York, där hennes sanna syfte kommer fram: att bli utnyttjad av en växande religion.
I Bablyon A.D. är reglerna enkla: döda eller bli dödad. Toorop, en skoningslös legosoldat, blir anlitad för att smuggla en mystisk kvinna från det post-apokalyptiska gränsområdet i Östeuropa till den glittrande megastaden New York City. Ständigt jagad från alla håll, kämpar Toorop vidare med sitt uppdrag genom ett mardrömslikt öde landskap, bara för att avslöja den chockerande hemligheten som får hela världen att falla på knä.