Bad Ass
Den medaljbelönade vietnamhjälten Frank Vega återvänder hem men ratas av samhället, förlorar sitt arbete och mister sin ungdomskärlek. Det är inte förrän en händelse under en busstur gör honom till en hjälte och han plötsligt blir hyllad av alla igen.
Den medaljbelönade vietnamhjälten Frank Vega återvänder hem men ratas av samhället, förlorar sitt arbete och mister sin ungdomskärlek. Det är inte förrän en händelse under en busstur gör honom till en lokal hjälte och han plötsligt blir hyllad av alla. När hans kompis Klondike blir mördad och polisen inte gör något åt det vänder hans lycka på nytt.