Bad Boys
Få lag i professionell idrottshistoria väcker så många känslor som Detroit Pistons i slutet av 1980-talet och början av 90-talet. Inklämd mellan Lakers och Celtics dominans på 1980-talet och Bulls segrar på 1990-talet ses Pistons två titlar 1989 och 1990 ofta som en övergångsperiod i NBA:s historia, snarare än en dynamisk mästerskapsepok. Men alla som såg Bad Boys vet att de karvade ut sin egen identitet, både i ligan och i amerikansk populärkultur.