Bad Company
Laurence Fishburn spelar Nelson Crowe, en CIA-agent under täckmantel med ett dödligt uppdrag: Att infiltrera ett hemligt företag som sysslar med industrispionage.
Strålande stjärnor och gripande spänning driver Bad Company, en sexig thriller som är laddad med glödande erotisk energi! Laurence Fishburn spelar Nelson Crowe, en CIA-agent under täckmantel med ett dödligt uppdrag: Att infiltrera ett hemligt företag som sysslar med industrispionage. Väl inne, planerar han tillsammans med Margaret Wells (Ellen Barkin), en mästerspion och förförisk manipulatör, att störta organisationens ondskefulle chef (Frank Langella). Situationen är laddad när detta maktspel leder Crowe och Wells in i en mörk värld av intriger och mord!