Bad Girls
Det är den amerikanska västern i slutet på 1800-talet och fyra kvinnor som inte har några rättigheter och ingen som står upp för dem, måste stå upp för sig själva.
Madeleine Stowe, Andie MacDowell, Drew Barrymore och Mary Stuart Masterson spelar huvudrollerna i denna vilda västern-berättelse om fyra fallna kvinnor på flykt. De är klassade som brottslingar och förföljs av ett uppbåd och detektiver från Pinkerton och måste fly tillsammans för att hålla sig vid liv. Men när de blir lurade av ett gäng skoningslösa desperados, bestämmer sig kvinnorna för att det är dags att sluta fly och börja slåss! Bad girls är ett rått, rakt och roligt äventyr som skriver ett nytt kapitel i berättelsen om västernhjälten!