Baggage Claim
I jakt på "den rätte" färdas flygvärdinnan Montana Moore (Paula Patton) över 500 mil och råkar ut för otaliga dråpliga möten när hon försöker förlova sig innan sin yngsta systers bröllop.
Paula Patton leder en lysande ensemble i denna första klassens komedi som får en att skratta och hjärtat att fröjdas! Flygvärdinnan Montana Moore (Patton) är smart, sexig och trött på att vara singel. Hon är fast besluten att förlova sig innan sin systers bröllop vilket bara ger henne 30 dagar att träffa någon. Som tur är har hennes vänner en plan för att hjälpa Montana få tag på den perfekta killen!