Barbaric Genius
På 90-talet blev författaren John Healy berömd men stod inför tumult på grund av sitt våldsamma förflutna. Trots framgången ledde konflikter till att hans verk inte trycktes på 16 år. Nu, med en comeback, får hans bok "The Grass Arena" ny uppskattning, och berättar om hans resa från våld till upprättelse.