Bad-dag
Katten Figaro står i centrum, efter att han har fått ett bad (komplett med rosett och parfym) av Mimmi Pigg, och möter sedan en grupp tuffa grändkatter. En rädd Figaro räddar dagen när hans skakningar välter ett torn av soptunnor över hans rival och han blir segrare i bråket. Mimmi belönar honom med ytterligare ett bad.