Bedazzled
Elliot Richards är en olycklig ung man som konsumeras av obesvarad kärlek, och desperat att förändra sitt liv, sluter han en överenskommelse med djävulen som lovar att göra just det - till ett pris.
Djävulen har aldrig varit så het eller rolig! Brendan Fraser är en olycklig, kärlekssvulten datatekniker som faller offer för syndigt sexiga Elizabeth Hurley när han går med på att sälja sin själ till henne i utbyte mot sju önskningar. Men mörkrets listiga prinsessa har ett par ess i rockärmen. Och innan du kan säga eld och svavel, blir Elliots liv ett hysteriskt helvete på jorden.