Bia: Un mundo al revés
Vad skulle hända om allt blev upp och ner? I denna alternativa värld har Bia och Manuel ett stormigt förhållande. Pixie, den hatfulla och stilige ägaren av Laix, har bestämt sig för att köpa Fundom. Den stora konflikten är ett faktum när Pixie utannonserar en konsert. Bia och Helena, som i denna värld är rivaler, bråkar om vem som ska få bli headliner för den sista showen.