Bibi & Tina: Der Film
Bibi och Tina ser fram emot grevens hästkapplöpning, men det finns två nya tävlande: den söta Sophia som försöker vinna Alexanders hjärta, och den sluge Kakmann som är ute efter grevens favoritföl, till vilket pris som helst.