Big Boys Don't Cry
Inspirerad av verkliga händelser. Paul återbesöker sin traumatiska barndom på ett barnhem efter att en väns självmord föranlett en polisutredning. I kampen mot sitt förflutna söker han tröst i en ny relation men står inför en uppgörelse med sina demoner.