BlackMail
En skamlös komedi om två väninnor som råkar överhöra ett pågående bankrån i deras del av London. Planen om att utpressa gänget misslyckas, och de kastas in i en kriminell värld där allt får en allvarlig upptrappning.
Minnie Driver och Mary McCormack spelar de bästa vännerna som tar sig an simpla skurkar i denna superroliga och energiska actionkomedi. Det hela startar när Shannon (Driver), en sköterska vid en akutmottagning i London, och Frances (McCormack), en kämpande amerikansk skådespelerska, över en radioscanner råkar höra om ett gäng bankrånare som kommit undan med en förmögenhet. De tar kontakt och begär att få en del av bytet. Men när de envisa brottslingarna vägrar att lämna ifrån sig en enda krona och dessutom hotar dem till livet, bestämmer sig tjejerna för att höja insatsen och utmana dem! Fullspäckad med vågade kupper, dubbelspel och underhållning på högvarv – roligare än så här blir det inte på den här sidan av lagen!