Blondinen som alltid sa ja
Miljonärplayboyen Charley Pearl har allt och ska gifta sig med dottern till den mäktigaste mannen i Hollywood. Men sedan möter han den heta Las Vegas-sångerskan Vicki Anderson, och det är lust vid första ögonkastet!
Miljonärplayboyen Charley Pearl har allt. Charm, utseende och stil, och han ska gifta sig med dottern till den mäktigaste mannen i Hollywood. Men en kul sak händer på väg till altaret... han möter den heta Las Vegas-sångerskan Vicki Anderson, och det är lust vid första ögonkastet! Charley upptäcker på det svåra sättet att hans attraktion till Vicki kommer att sätta honom i klistret om och om igen!