Bogus
När en ung pojkes mamma dör, får han en påhittad vän som följer med honom till hans nya hem långt borta.
När en ung pojkes mamma dör, får han en påhittad vän som följer med honom till sitt nya hem långt borta. Hur kan en pojke vara ensam när han har en vänlig jätte vid namn Bogus? Gerard Depardieu och Whoopi Goldberg spelar tillsammans för första gången i denna varmhjärtade berättelse om magi och fantasi.