Breaking and Entering
En ångande sexig berättelse om en grupp människor i London som binds samman av en serie inbrott och en passionerad kärleksaffär.
En rad rån för samman två väldigt olika Londonbor och drar in dem i en oväntad, passionerad och förbjuden affär som hotar att förstöra livet för alla omkring dem.