Brilliant Corners: Sierra Leone
Sam utforskar Sierra Leone efter ebolautbrottet, surfar i flodmynningarna och träffar Bureh Beach Surf Club. Han tycker att klubbens tillväxt är en höjdpunkt längs 400 km kustlinjen, med en konsekvent vänster pointbreak. Deras motto, "Vågorna får dig att må bra", kan bli ett sierraleonskt ordspråk, vilket lockar fler surfare.