Broken Arrow
Christian Slater och John Travolta spelar i denna action-thriller om en plan för att stjäla ett kärnvapen och hålla det för en lösensumma - och om mannen som kan stoppa det.
Ett par toppiloter ställs mot varandra när bovar bestämmer sig för att kapa kärnvapen från deras experimentella B-3-bombplan. Vi ser dem i luften och på marken, genom tåg, Humvees, exploderande helikoptrar och annat, när den skurkaktige piloten leker katt-och-råtta-leken med sin tidigare skyddsling.