Broken Lizard's Club Dread
Sexgalen personal på en tropisk semesterort ledd av en före detta popstjärna blir attackerade av en macheteviftande mördare.
De vanligtvis lustfyllda upptågen på Coconut Pete’s Pleasure Island byts plötsligt ut mot machetesvingande skräck. En grupp resenärer anländer till ön redo att festa med anläggningens personal som förser dem alla slags nöjen. Semesteranläggningen leds av den före detta popstjärnan Coconut Pete och ön är den ultimata resmålet för en skön semester… fram tills öborna börja trilla av pinn.