Bubble Boy
Efter att ha levt hela sitt liv hos sin överbeskyddande mor, ger sig en ung man ut på en vild resa för att få sin drömtjej innan hon gifter sig med en annan.
Trots att han levt hela sitt liv inne i en skyddande plastbubbla, bevakad av sin överbeskyddande mor (Swoosie Kurtz), trodde aldrig Jimmy Livingston (Jake Gyllenhaal) att han missade något förrän grannflickan (Marley Shelton) rymde för att gifta sig i Niagara Falls. Eftersom bröllopet är nära förestående, har inte Jimmy något annat val än att bygga en mobil "bubbeldräkt" och ge sig av genom landet för att stoppa bröllopet och bekänna sin kärlek till henne!