Bushwhacked
En grupp vilsna Vargungar på sin första vildmarkshajk får för sig att en oskyldigt misstänkt förrymd lurendrejare är en erfaren scoutledare. De hjälps åt att överleva och att lösa sina individuella problem.
En äventyrskomedi fylld med visuella skämt och hårresande actionsekvenser. Daniel Stern spelar den tafatta leverantören ”Mad Max” Grabelski som har haft oturen att bli misstänkt för mord och gett sig av mot vildmarken med polisen hack i häl. När han når bergen förväxlas han med en världsberömd scoutledare av en grupp scouter som är ute på sitt första övernattningsläger.