Campeones
Marcos är assisterande tränare för ett professionellt basketlag. Efter ett bråk med huvudtränaren och en bilolycka får Marcos sparken, och blir tvungen att utföra 90 dagars samhällstjänst genom att träna ett basketlag för funktionsvarierade.
Marcos är assisterande tränare för ett professionellt basketlag. Efter ett bråk med huvudtränaren och en bilolycka får Marcos sparken, och blir tvungen att utföra 90 dagars samhällstjänst genom att träna ett basketlag för funktionsvarierade. Det som börjar som en plåga för Marcos på grund av gruppmedlemmarnas säregenheter utvecklar sig gradvis till en lärdom, både för honom och för laget, som förändrar deras liv.