Can't Buy Me Love
Tråkmånsen Ronny Miller är hemligt förälskad i Cindy Mancini – pluggets snyggaste och populäraste tjej. En dag när Cindy hamnat i en omöjlig situation, dyker Ronny upp och räddar henne – men han har ett motkrav.
Tråkmånsen Ronny Miller är hemligt förälskad i Cindy Mancini - pluggets snyggaste och populäraste tjej. En dag när Cindy hamnat i en omöjlig situation, dyker Ronny upp och räddar henne. Som betalning måste Cindy låtsas att hon är Ronnys flickvän - han hoppas nämligen att Cindys popularitet ska smitta av sig på honom. Men planen spricker när Ronny blir så grymt cool att båda hans gamla kompisar och Cindy hamnar ute i kylan. Ronny inser att det är lätt att köpa sig popularitet - medan det är precis tvärtom med kärleken...