Chasing Papi
Den framgångsrika och stiliga reklammannen Tomas "Papi" Fuentes (Eduardo Verastegui) är faktiskt kär på riktigt… i tre underbart vackra kvinnor i tre olika städer.
Den tjusige reklamchefen Tomas "Papi" Fuentes (Eduardo Verastegui) är kär… i tre underbara kvinnor i tre olika städer. Den prydliga och duktiga Patricia (Jaci Velasquez) in New York, ljuvliga Lorena (Roselyn Sanchez) i Chicago, och den heta Cici (Sofia Vergara) in Miami. Men när alla tre reser till L.A. samtidigt för att överraska Papi slår det inte bara gnistor, det blir en rejäl smäll!