Bad News Bear
Dr. Oakley riskerar sitt liv för att rädda en brunbjörn från att drunkna och arbetar med en annan björn som inte ger sig utan strid. Sedan kämpar en ren för att äta på grund av ett livshotande munproblem och en nyfödd kalv är i allvarlig fara från ett svårt fall av salmonella. Slutligen är spelet över för ett vildsvin på 270 kg och hans för stora familjejuveler.