Chicago
En blick under ytan avslöjar häpnadsväckande hemligheter: skrämmande katastrofer, krigsvinnande hjältemod och ett tekniskt underverk som räddar en stad.
Att dränera Lake Michigan avslöjar Chicagos hemliga historia. Den senaste sonarteknologin visar en katastrof som dödade 300 människor, löser ett tragiskt julmysterium, avslöjar flottans omvälvande träningsprogram under andra världskriget och avslöjar ett tekniskt underverk som hindrar den snabbast växande staden i världen från att kvävas till döds.