Clan of the Meerkats
WILD, som filmats under ett år, följer en extraordinär (och bedårande) familj som bara är 30 cm långa.
WILD, som filmats under ett år, följer en extraordinär (och bedårande) familj som bara är 30 cm långa. Se hur dessa små men starka surikater överlever i den hårda öken. Följ den ihärdiga matriarken som pressas att producera arvingar och säkerställa familjens överlevnad för kommande generationer. Och tillsammans kommer den här familjen på 20 individer att slåss mot ett rivaliserande gäng för att skydda sitt territorium.