Underjordens mysterier: Cordoba
National Geographic följer arkeologen och upptäckaren Fabio Amador på en fascinerande resa till Cordoba i Spanien för att avslöja de mysterier som döljer sig under gatorna i staden med en nära 2000-årig historia. Fabio möter arkeologer och historiker som använder den senaste tekniken för att upptäcka och återskapa Cordobas glömda historia.