Corée du Sud, sur les chemins des anciens
I motsats till vad man kan tro har Sydkorea inte gjort sig av med sitt förflutna och anammat en västerländsk levnadsstil. Landet bygger sin framtid genom att bygga vidare på vad tidigare generationer har åstadkommit.