Crazy/Beautiful
När ödet sammanför två tonåringar från olika ändar av stan, är det något galet och vackert i denna sexiga, roliga och energifyllda berättelse om den första kärleken. Nicole är en förmögen kongressledamots 17-åriga dotter. Hon har problem och har inte stött på en regel hon inte brutit mot. Carlos är en toppelev med stora drömmar som uthärdar två timmars bussresa varje morgon för att gå på high school i ett fint område i LA. Deras oskyldiga flirt utvecklas snabbt till passionerad kärlek, men Nicoles självdestruktiva uppförande hotar deras förhållande och sätter Carlos lovande framtid på spel. Kommer deras intensiva passion att hålla dem samman trots deras familjers motstånd, eller måste Carlos planera för en framtid utan Nicole?