Crazy on the Outside
Tim Allen och Sigourney Weaver spelar huvudrollerna i denna komedi om en nyligen släppt fånge som upptäcker att livet på utsidan är värre än i fängelset, på grund av hans galna familj.
Tim Allen, Sigourney Weaver, Ray Liotta och Kelsey Grammer spelar i denna dråpliga komedi! När Tommy (Tim Allen) släpps från kåken, upptäcker han att livet på utsidan är ännu galnare än det var bakom galler. Tommys excentriska syster låter honom inte vara, hans sexiga före detta flickvän lämnar honom inte i fred och hans tidigare kumpan accepterar inte ett nej. Under tiden kan Tommy ha funnit sin drömtjej och blivit dömd till kärlek.