Cyrus
John C Reilly, Jonah Hill och Marisa Tomei spelar huvudrollerna i denna udda komedi där en frånskild man blir förälskad i en ensamstående kvinna och måste kämpa med hennes 15-åriga son om hennes kärlek.
John C. Reilly, Jonah Hill och Marisa Tomei spelar huvudrollerna i denna udda komedi om kärlek, familj och om att kapa navelsträngen. När han träffar Molly (Tomei), tror John (Reilly)att han träffat den perfekta kvinnan. Det är bara ett problem – Mollys klängiga son Cyrus (Hill) tänker inte låta en anna man komma emellan dem. Det är det enda pinsamma ögonblicket efter det andra när John och Cyrus kämpar om att vara Mollys främsta man.