Där lyckan finns
Adele är en prålig, flirtig drömmare. Hennes dotter Ann är en tystlåten, förnuftig realist. På ytan är de som olja och vatten, men innerst inne är de likadana. "Susan Sarandon är enastående" (The New York Times) och "Natalie Portman stiger till skyarna" (NY-1) i denna roliga och rörande berättelse om en mor som vet bäst och en dotter som vet bättre!