Date Movie
Date Movie berättar historien om den hopplösa romantikern, Julia Jones (Alyson Hannigan), som äntligen har träffat sin drömman, den mycket brittiske Grant Funkyerdoder (Adam Campbell).
De skruvade hjärnorna hos de två manusförfattarna bakom Scary Movie, Aaron Seltzer och Jason Friedberg, är på gång igen, den här gången för att göra narr av den romantiska komedigenren! Date Movie berättar historien om den hopplösa romantikern, Julia Jones (Alyson Hannigan), som äntligen har träffat sin drömman, den mycket brittiske Grant Funkyerdoder (Adam Campbell). Men innan de kan ha sitt "Stora feta grekiska bröllop" måste de "Meet the Parents" (anm: "Släkten är värst"), stämma träff med "Bröllopsfixaren" och konfrontera Grants vän Andy, en spektakulärt vacker kvinna som vill sätta stopp för "Min bäste väns bröllop".