De tre dårfinkarna
Larry, Curly och Moe lämnades vid porten hos en nunna och växer upp tillsammans på ett barnhem där de orsakar alla tiders upptåg och tokerier. Långt senare försöker de rädda sitt barndomshem och bara the Three Stooges skulle bli inblandade i en knasig mordkomplott.
The Three Stooges (Moe, Larry, Curly), lämnades vid trappen till ett barnhem skött av nunnor, och där växer den unga trion upp. Många år senare tvingas barnhemmet slå igen, och Three Stooges inleder ett tokigt uppdrag för att rädda barnhemmet. En mängd underhållande kaos och missöden är att vänta.