Dead Presidents
En Vietnam-veteran kommer hem från kriget och dras till brottets bana. Med hjälp av sina veterankompisar planerar han den ultimata stöten.
På gatorna kallas kontanter för Dead Presidents. Det är precis så en Vietnam-veteran (Larenz Tate) känner sig när han kommer hem från kriget och dras till brottets bana. Med hjälp av sina veterankompisar planerar han den ultimata stöten - en vågad stöld av en värdetransport full med omärkta dollarsedlar!