Deep Rising
Spänn fast säkerhetsbältet inför den nagelbitande spänningen i Deep Rising – en ostoppbar actionthriller på öppet hav som rör sig framåt för fulla skrik! När en grupp hänsynslösa kapare invaderar ett av världens lyxigaste kryssningsfartyg får de sig en chock när de upptäcker att passagerarna är spårlöst försvunna, men det betyder inte att de är ensamma! Något fasansfullt lurar utom synhåll: En dödlig kraft från det outforskade havsdjupet som snart börjar att rycka till sig de förfärade inkräktarna en efter en. Treat Williams och Famke Janssen leder en grupp överlevande som måste övervinna osannolika odds i den hisnande kampen om att fly det undergångsdömda skeppet med livet i behåll.