Delivery Man
I denna hjärtevärmande komedi upptäcker den lågpresterande David Wozniak (Vince Vaughn) att han är pappa till 533 barn från spermadonationer som han gjorde för 20 år sedan! David inser snart att den största chocken i hans liv kanske är det bästa som någonsin hänt.
I denna hjärtevärmande komedi upptäcker den underpresterande David Wozniak (Vince Vaughn) att han egentligen är en överpresterande person – han är pappa till 533 barn tack vare spermadonationer som han gjorde för 20 år sedan! David inser snart att den största chocken i hans liv kanske är det bästa som någonsin hänt honom. På vägen upptäcker han inte bara sitt sanna jag, utan också den pappa han skulle kunna bli. Chris Pratt och Cobie Smulders medverkar också i denna feel-good-film som verkligen levererar.