Demolition
En framgångsrik investeringsbankir kämpar med sin sorg efter att ha förlorat sin fru i en tragisk bilolycka. Med hjälp från en kundtjänstmedarbetare och hennes unga son försöker han lappa ihop sitt liv genom att bryta ner sitt gamla liv.
Jake Gyllenhaal och Naomi Watts spelar huvudrollerna i denna gripande berättelse om en olycklig man som försöker återbygga sitt liv med hjälp från en kämpande ensamstående mamma. Efter en tragisk olycka bryter Davis, en framgångsrik investeringsbankir, ihop. Hans personliga brev fångar kundtjänstmedarbetaren Karens uppmärksamhet och leder till en vändpunkt i Davis liv. Livet han en gång hade förändras för alltid.