Den stora hammarhajen
Dr Neil Hammerschlag och hans team av forskare beger sig ut för att lära sig mer om denna mystiska haj och ger sig ut för att hitta den svårfångade, enorma hammarhajen, en haj som kan bli sex meter och väga över 450 kg.