Det ultimata vikingasvärdet
Vikingarna var bland de farligaste krigarna i historien. Trots det bar endast ett få antal deras tids ultimata vapen: det fruktade Ulfberht. Med den senaste teknigen och traditionellt detektivtjobb lyckas National Geographic detta revolutionära vapen.